BIKERS 69J

WELCOME TO OUR CLUB. WE REALLY APPRECIATE YOUR SUPPORT. DO ENJOY AND HAVE A NICE DAY
BIKERS 69J

share..rides..unity..


    TTS sambut puasa

    Share
    avatar
    AbgRazak

    Posts : 89
    Join date : 16/05/2009
    Location : kajang

    TTS sambut puasa

    Post  AbgRazak on Tue Aug 10, 2010 1:51 pm

    tak ada kee sesiapa yg berani buat tts sambut puasa ni
    Very Happy Very Happy Very Happy


    _________________
    avatar
    fazle531

    Posts : 4
    Join date : 20/05/2009

    Re: TTS sambut puasa

    Post  fazle531 on Tue Aug 10, 2010 3:07 pm


    abg razak yang tetapkan tempat,jangan lupa turun sekali Smile Smile Smile Smile
    avatar
    lanz

    Posts : 13
    Join date : 14/09/2009
    Location : sungai besi-jln semarak-melaka-n.sembilan

    Re: TTS sambut puasa

    Post  lanz on Tue Aug 10, 2010 3:44 pm

    ingat tak kat azza kan dia ade buka kedai kat area damansara leh kita g survey
    avatar
    fazle531

    Posts : 4
    Join date : 20/05/2009

    Re: TTS sambut puasa

    Post  fazle531 on Tue Aug 10, 2010 4:24 pm


    tolong uruskan kena ketuk bila,tempat dan masa nye tampar kang
    avatar
    lanz

    Posts : 13
    Join date : 14/09/2009
    Location : sungai besi-jln semarak-melaka-n.sembilan

    Re: TTS sambut puasa

    Post  lanz on Tue Aug 10, 2010 4:31 pm

    adoiiiiiii
    avatar
    fazle531

    Posts : 4
    Join date : 20/05/2009

    Re: TTS sambut puasa

    Post  fazle531 on Tue Aug 10, 2010 4:39 pm


    malas kerja tongue tongue
    avatar
    snoo

    Posts : 9
    Join date : 26/05/2009
    Location : ampang

    Re: TTS sambut puasa

    Post  snoo on Wed Aug 11, 2010 10:00 am

    lanz jalan kan tugas...kang aku lak yg bantai ko.. kena ketuk ...aku assitant abg fazliu tau ...wakakakakaka naughty finger
    avatar
    ned

    Posts : 5
    Join date : 08/09/2009
    Age : 39
    Location : Cheras

    Re: TTS sambut puasa

    Post  ned on Wed Aug 11, 2010 12:45 pm

    Nasib leee aku duk jauh darii lembah klang...kalau ada.... aku akan buat Tiap2 hari TTS selepas terawih macam tahun lepas..... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    avatar
    snoo

    Posts : 9
    Join date : 26/05/2009
    Location : ampang

    Re: TTS sambut puasa

    Post  snoo on Wed Aug 11, 2010 3:28 pm

    ned wrote:Nasib leee aku duk jauh darii lembah klang...kalau ada.... aku akan buat Tiap2 hari TTS selepas terawih macam tahun lepas..... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

    alasan
    avatar
    zul olen

    Posts : 13
    Join date : 03/06/2009
    Location : betul2 bawah menara kuala lumpur

    Re: TTS sambut puasa

    Post  zul olen on Thu Aug 12, 2010 2:02 am

    ned wrote:Nasib leee aku duk jauh darii lembah klang...kalau ada.... aku akan buat Tiap2 hari TTS selepas terawih macam tahun lepas..... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    betul tu ned tahun ni tadak org berani buat tts tiap malam,,,,,,
    avatar
    mr zaki77
    Admin

    Posts : 40
    Join date : 13/05/2009
    Age : 40
    Location : 1 malaysia

    Re: TTS sambut puasa

    Post  mr zaki77 on Thu Aug 12, 2010 10:50 am

    jom arr mlm ni kita lepak bangikopitiam, ada bran?


    hahahahahahahahahahahhaha


    _________________
    avatar
    pok_lie

    Posts : 32
    Join date : 25/05/2009

    Re: TTS sambut puasa

    Post  pok_lie on Thu Aug 12, 2010 1:21 pm

    blk2 nak wat tts kat blakang umah hang....bekembang le skit wat le tpt lain lak... Very Happy
    avatar
    mr zaki77
    Admin

    Posts : 40
    Join date : 13/05/2009
    Age : 40
    Location : 1 malaysia

    Re: TTS sambut puasa

    Post  mr zaki77 on Thu Aug 12, 2010 1:31 pm

    hahahahahaha, umah aku bandar seri putra bro, 25km nak ke bangi kopitiam, klu belakang umah aku dah nampak BIAS plak, sekali sekala terjah minum kat bangi kan bagus, asyik KL jer camna nak ada "anjakan paradigma"

    ps : lagipun KL tu sesak tuan.


    _________________
    avatar
    AbgRazak

    Posts : 89
    Join date : 16/05/2009
    Location : kajang

    Re: TTS sambut puasa

    Post  AbgRazak on Thu Aug 12, 2010 2:01 pm

    KL dgn Bangi jauh buat kat kajang ..Apa macam janji lepas terawih 10.30 mlm
    hehehe mee bandung D'Muar


    _________________
    avatar
    mr zaki77
    Admin

    Posts : 40
    Join date : 13/05/2009
    Age : 40
    Location : 1 malaysia

    Re: TTS sambut puasa

    Post  mr zaki77 on Thu Aug 12, 2010 2:11 pm

    dah petik kat bangi bang, mlm esok kita terjah ke mee bandung muar k


    _________________
    avatar
    AbgRazak

    Posts : 89
    Join date : 16/05/2009
    Location : kajang

    Re: TTS sambut puasa

    Post  AbgRazak on Thu Aug 12, 2010 2:17 pm

    pok lie kata jauh bangi ...matki kata selalu sangat kat kl
    abg cadangkan mee Bandung lah kajang .. riding riding riding


    _________________
    avatar
    pok_lie

    Posts : 32
    Join date : 25/05/2009

    Re: TTS sambut puasa

    Post  pok_lie on Thu Aug 12, 2010 2:21 pm

    AbgRazak wrote:pok lie kata jauh bangi ...matki kata selalu sangat kat kl
    abg cadangkan mee Bandung lah kajang .. riding riding riding

    bang sy tak ckp pun jauh ler....kalu nak yg jauh jom kita pi tts pekena pau yik mun tg malim nak ke?
    avatar
    mr zaki77
    Admin

    Posts : 40
    Join date : 13/05/2009
    Age : 40
    Location : 1 malaysia

    Re: TTS sambut puasa

    Post  mr zaki77 on Thu Aug 12, 2010 2:24 pm

    esok kita pi kajang
    mlm ni bangi dulu
    lagipun sya dah pukul canang,


    _________________

    Sponsored content

    Re: TTS sambut puasa

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed Nov 22, 2017 4:22 am